piątek, 26 kwietnia 2013

The Versatile Blogger Award + informacje

  Witam~
Na początku informacje. Nie umarłam, nie opuściłam bloga, opowiadanie nie jest zawieszone. Przepraszam za nieobecność, ale miałam testy gimnazjalne =,= No, wady i zalety tego wieku... Cóż, mówi się trudno, testy zdane, ładna pogoda, już nie muszę tak martwić się nauką i jest dobrze :D W dodatku dostałam czekoladę i tomik mangi, za napisanie tych przeklętych egzaminów, tak więc... jestem zadowolona :3 Czego nie mogę powiedzieć o Was, jako moich czytelnikach, nieprawdaż? Ach, niestety, zaniedbałam bloga na ten okres czasu. Komentarze ode mnie również często się nie pojawiały. Powoli postaram się wszystko nadrobić, tylko jeszcze zdam test z niemca, który się za mną ciągnie... bo cały czas ktoś termin przekłada .__. Tym razem poniedziałek - życzcie mi szczęścia, albo pecha, za karę, za trzy tygodnie bez notek.
  A właśnie. Dziewczęta, ja naprawdę postaram się zajrzeć i poczytać Wasze blogi, więc nie musicie dziesięć razy się reklamować ^^ W dodatku, w złej zakładce. Przeznaczyłam do tego kartę - Spam, jak sama nazwa wskazuje. Wchodzę tam i jak mam czas - czytam. Proszę więc, aby tam zostawiać swoje reklamy ^^ Będzie mi łatwiej to wszystko ogarnąć, kiedy już nadrobię zaległości na blogach, które już czytam. Wtenczas zajrzę i do Was.
  Jakie to jeszcze informacje miałam... A! Jak widać - zrobiłam buttonik tego bloga :) Jeśli ktoś chciałby wkleić go u siebie, byłabym wniebowzięta ^^
  Przy okazji zapowiadam, że niedługo ruszy drugi blog o Minato i Kushinie. Dlaczego równocześnie z tym? No, może nie równocześnie. Po prostu mam już poukładane wszystkie wydarzenia i jak je spiszę, to zostanie mi już tylko realizacja. Drugi blog ruszy w momencie, w którym właśnie tak sobie wszystko poukładam :) Będzie mi łatwiej pisać, w pewnym sensie, oraz będzie to bardziej logiczne zapewne.
  Mam pytanko, chyba to będzie już ostatni punkt informacji. Otóż, ostatnio siostra wciągnęła mnie w "Ao no Exorcist", za co ja osobiście chciałam zabrać się za jakiś rok, ale co tam. Zastanawiam się, czy jest ktoś chętny do czytania bloga o właśnie takiej tematyce. Byłabym wdzięczna, gdyby tak było :3
  Oj, kłamałam. Jeszcze jedna sprawa ^^ Gdyby ktoś był zainteresowany, na blogu "Czarny Atrament", do którego link jest w prawym górnym rogu, są zbierane przeze mnie zamówienia na one-shociki. Jeśli ktoś miałby życzenia, to zapraszam :) Na TYM blogu również proponuję współpracę - tak dla zainteresowanych.

No, to teraz pora na 

The Versatile Blogger Award  


Image and video hosting by TinyPic
 

Chciałabym bardzo podziękować (My - Life - In - Konoha)
która to nominowała mnie do tej nagrody :) Jest to już w sumie moja trzecia nominacja do
the Versatile Blogger Award, ale bardzo się z niej cieszę ^^ 
Wychodzi na to, że jeszcze ktoś uważa mojego bloga za coś wartego tej zabawy :) 
Niestety, do nominacji dam mało blogów, ponieważ większość albo już nominowałam, albo jeszcze ich nie czytam. Dobra, jestem w stanie nominować jedynie cztery blogi, ale zawsze coś, nie?


ZASADY The Versatile Blogger Award

- Podziękować nominującemu.
- Pokazać nagrodę na swoim blogu.
- Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie.
- Nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
- Poinformować o tym fakcie autorów. 

No.. w takim razie czas na siedem faktów, czyli: czy jest coś jeszcze, czego o mnie nie wiecie?

1. Kocham zajadać się lodami xD
2. Nie mam zielonego, niebieskiego, żółtego, czy jakiegokolwiek innego pojęcia, co będę robić, kiedy dorosnę. Do niczego mnie nie ciągnie.
3. Powinnam się sklonować, a nawet zrobić kilkanaście moich kopii. Dlaczego? Ponieważ garnę się do tylu rzeczy, że wykonanie wszystkich ich jest nierealne, a nie potrafię z czegoś zrezygnować.
4. Nienawidzę robić korekty =.=
5. Mam dziwne oczy. Zazwyczaj są zielone z piwnymi obwódkami źrenic, ale czasem są szaro-błękitne.
6.  Kolor moich włosów - niegdyś blond, następnie ciemny-blond, aktualnie nazwałabym je brązowymi. Po prostu :p Z czasami miedzianym połyskiem. W wakacje chcę pofarbować końcówki na wszystkie kolory tęczy.
7. Mam dziwne skłonności do gadania z klawiaturą. Tzn - piszę z kimś i czasami w czasie pisania mówię urywki tego, co piszę xD

No, napisałam. Uff :p Teraz mam przyjemność nominować cztery blogi, które są warte uwagi. (Kolejność jest przypadkowa, kilkam jak mam w kartach ;p)



15 komentarzy:

  1. Buu... Moje opowiadanie nie jest godne uwagi? Nie no, żartuję! Ja już swoją nominację miałam! Teraz będę czekać na nowy rozdział^^ I tym razem się nie wywiniesz, bo testy już były!

    PS: Jestem na laptopie brata i nie chce mi się logować...

    Marta Anonim

    OdpowiedzUsuń
  2. Oświadczam że spamownia jakoś tak u mnie nie chce działać, a tak chciałam po spamować no nic :(. I tak zapraszam do mnie http://mery-mors-historie-pani-w-czerni.blogspot.com/ tak wiem że to nie tu ale tamto nie działa :D No popieram Martę teraz czekam na notkę sama pisałam te test więc wiem jak było :D. Podsumować pozdrawiam, czekam na notkę, zapraszam i życzę ci powodzenia na teście z Niemca^^
    PS. Moja klasa potrafiła 1.5 miesiąca przekładać sprawdzian też z Niemca ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod powyższym komentarzem, coś masz kochana nie tak ze spamownią, nie da się wejść ;D
    Pozdrawiam i ciągle cierpliwie czekam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo , ale to bardzo podobna do mnie np. kolor oczu pogadanie z klawiaturą . To chyba zbieg okoliczności. Cieszę się że cię nominowano tyle razy , moim zdaniem zasługujesz na to . Mam nadzieje że po tym jak zdasz niemiecki to dodasz nowy rozdział . Pozdro ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam zajadać się lodami xD Gadać z rzeczami martwymi typu: Klawiatura xD Czekam na kolejny rozdział :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, czytałam twoje opowiadanie i bardzo mi się podoba:D Nie mogę się doczekać kontynuacji. Niedawno zaczęłam pisać swoje http://czerwonowlosakunoichi.blogspot.com/ zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Egzaminy gimnazjalne... kiedy to było? chyba z rok temu xD słyszałam, że były łatwe(z ciekawości zaraz zerknę sobie), więc na pewno poszły ci dobrze :) u mnie dopiero zacznie być wesoło, skoro maturzystów już nie ma :( chyba pora odświeżyć moją wiedzę na temat "Ao no Exorcist", byłabym bardziej niż chętna do czytania :) no dobrze, ode mnie to tyle, czekam na 13-nastkę ;)
    ~Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na blogu http://narutohinatakiarajaros.blogspot.com/ serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejny odcinek? Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Egzaminy gimnazjalne,powiadasz ?Ja dopiero podstawówka,klasa nr. 4.Ach,ten "piękny" okres...No cóż, z niecierpliwością na następny rozdzialik czekam ^^.

    Kataki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. hymmm ja już zapomniałam kiedy miałam testy takie..z kilka lat temu spokojnie :p jak nie więcej :P pewnie byś mogła się przerazić jak bym napisała ile dokładnie :P no ale co tam :)

    z lodami i kolorem oczu mam podobnie :) już w sumie przestałam się interesować czemu tak jest :P :)

    a tak to czekam na kolejną notkę :) ! i powodzenia :)

    mysza715 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Informuje że nominowałam cię do
    The Versatile Blogger Award, więcej na hinatainaruto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hijka. Chciałam poinformować, ze nominowałam cie do The Versatile Blogger Award. Więcej na http://kushina-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jupi!!! Ty żyjesz! Na potwierdzenie ma być za tydzień notka, ok? Taki prezencik na majówkę. Życzę dobrych wyników testu gimnazjalnego i dużo weny. Jeszcze pytanko, podobno na teście z j. polskiego pierwszy raz od dawna nie było rozprawki. Byłaś przygotowana na inne rzeczy, czy wielki szok, że dali coś innego?
    [Marianna]

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha czasami też gadam z klawiaturą nie przejmuj się :D
    Kurde no czekam na nowy rozdział !! :(((((
    Tylko mi nie rezygnuj z tego opowiadania bo cię znajdę i uduszę -.- Tak mi się fajnie czyta twojego bloga! Mam nadzieję, że już niedługo będzie tu nowy rozdział z niecierpliwością CZEKAM :D

    Zapraszam również na mojego bloga : Prolog.
    in-world-of-darkness.blogspot.com

    ps. dodałam twojego bloga do linków bo go uwielbiam *.*

    ps. 2
    Zakładka twoja " Spam" nie działa, nie wiem czemu musisz to sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy