sobota, 3 sierpnia 2013

Informacja spod innej klawiatury


 A witam, witam. Z tej strony niestety nie Madeleine, jednak całkiem obca osóbka, Claudy. Przyszło mi napisać tego posta z prośby autorki, gdyż w miejscu jakim przebywa wifi niestety nie ma. Otóż to. Nasza autoreczka wyjechała na wakacje w góry i stara się w miarę możliwości odpocząć od ostatnich niezbyt przyjemnych zdarzeń. Rozdział przyrzec wam mogę moi drodzy, że jest już w połowie. Jednakże ta połowa wydaje się być już jednym bardzo długim wpisem, więc pomyślmy jaka będzie dopiero całość. ^^ Wszyscy oczekują kolejnej wspaniałej notki, a tu znów informacja, przez którą zapewne wielu uśmiech z twarzy zniknął. Niestety nikt nie ma wpływu na to, kiedy będzie zacny rozdział. Nikt poza Madeleine, która zdesperowana szuka we wszystkim natchnienia, aby móc przerwać długie oczekiwania. Obiecała sobie, że napisze naprawdę dużo, by każdego usatysfakcjonować. W takim bądź razie przepraszam za opóźnienia w jej imieniu i postaram się dopilnować by niedługo coś się pojawiło.
 Pozdrawiam serdecznie. c:

Claudy

7 komentarzy:

  1. No cóż, każdemu wakacje się należą. ;D Ja na kolejny rozdział, poczekać mogę. Nigdzie mi się nie śpieszy. ;] Życzę, tak więc, udanych wakacji i serdecznie pozdrawiam. :3
    http://akumairi-sasunaru.blogspot.com/
    http://innanaruto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oh :(
    no cuż..
    już tak się napaliłam na ten rozdział ^^
    no ale nic !
    poczekam xD
    jak nade mną wspomniano również się cieszę że jest połowa ^^
    ekhm a więc życzę dużo weny ^^ niech te wakacje dadzą odpoczynek i natchną kolejnymi pomysłami ^^

    pozdrawiam mysza715

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano,niech Madi wypoczywa :-) .Ja rowniez jestem na wakacjach-ale nad morzem.I wcale mi sie tu nie podoba ;c.Ale co zrobic?Pozdrow tam,Claudy,Madzine od Kataki :-) .Przepraszam za brak polskich znakow,pisze z tableta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech wypoczywa- zasłużyła…

    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na naruto-silajego-milosci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę satysfakcjonującego odpoczynku i dużo weny. Mam nadzieję, że notka pojawi się tak szybko, jak tylko pozwolą na to powyższe życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards
    Więcej info na http://akumairi-sasunaru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy