wtorek, 9 lipca 2013

Jutro rozdział - wyjaśnienie sprawy


   Gomene, gomene, gomene. Rozdział przekładam na jutro, ponieważ dzisiaj zaspałam, a budząc się o godzinie 14, miałam tylko trzy godziny czasu, aby wszystko przygotować do imprezy urodzinowej ._. Naprawdę przepraszam, budzik mnie nie obudził i nikt inny zrobić tego nie raczył T.T Po prostu nie zdążyłam skończyć notki, a dopiero teraz jestem wolna. Tak więc, dodanie rozdziału przekładam na dzień jutrzejszy, choć jestem sama na siebie zła, bo bardzo chciałam to zrobić dzisiaj .__.
    Jeszcze raz przepraszam i życzę wszystkim dobrej nocy :)

18 komentarzy:

  1. I nawzajem!! :)
    Czyli ty masz urodziny?! I nic MI o tym nie powiedziałaś!! ._. Więc jeśli dobrze trafiłam, to: Wszystkiego Najlepszego!! 100 lat <3
    Czekam na rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie też wszystkiego najlepszego, chęci do pisania oczywiście duuuuuuużo weny no i czego tam jeszcze chcesz ;D
    (Nie)cierpliwie czekam na rozdział i dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och.... Droga nasza Madi........ Wszystiego najlepszego!!!! Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam!!
    I jeszcze jeden i jeszcze raz sto lat niech żyje nam Madi!!!! Ale nawet lepiej, że dasz jutro bo przecież nasza kochana Kushinka ma urodziny!!!!!!!
    Dobra... życzę ci jeszcze raz wszystkiego naj i kolorowych snów

    OdpowiedzUsuń
  4. oooh ? ^^'
    Wszystkiego Naj naj naj ?:)
    Zdrówka szcześcia i takie tam :)
    Robić tak aby niczego nie żałować :) ! ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sory że tak póżno ale zdrowia,zdrowia i jeszcze raz pieniędzi i wszystkiego naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione (ale jednak! :D) życzenia urodzinowe. ;) Szczęścia, zdrówka, żebyś zawsze była dla wszystkich miła i żebyś otaczała się wspaniałymi ludźmi. Dodatkowo nieskończonej weny i zapału do dalszego pisania. :)
    Czekam na następny rozdział. :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekhem... Nie żebym się jakoś specjalnie czepiała, ale mogłabyś powiedzieć, kiedy dodasz rozdział? ;) Bo już nie mogę się doczekać!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorki, że tak późno, ale wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)!! Pozwoliłam sobie przeczytać Twojego komentarza na blogu inchuuriki-i-czwarty i że co?!!! Nie waż się zawieszać, ani porzucać takiego boskiego bloga, ja Ci dam!! Czekam z utęsknieniem na next'a i mogę na niego jeszcze trochę poczekać, po warunkiem, że na pewno się pojawi! Nie poddawaj się i pisz, pisz!! Jestem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu tu wchodzę, czytam tą notkę, któryś już raz z rzędu i tak się zastanawiam...Czy to ja tak zabalowałam, czy może to ty zaszalałaś na swoich urodzinach, tak że to "jutro" się TROSZECZKĘ przeciągnęło...:PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorki,że spóźnione,ale proszę,oto życzonka:
    Zdrowia,szczęścia,pomarańczy niech ci Hidan nago tańczy!

    Swoją drogą to "jutro" się troszeczkę przeciągnęło,ale Twoja wierna Kataki czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. składam ci spóźnione życzenia urodzinowe. wszystkiego naj i co najlepsze 1000 lat a moze i więcej. co do twojego bloga jest super nie moge sie doczekać kolejnej notki. mam prośbe mogłabyś zajrzeć i dac komentarz na moim nowym blogu . dopioero zaczynam więc plis.
    www.minakushi-anmina-love.blogspot.com
    prosze bardzo cie o komentarz dattebanee !

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem jedno: twój blog jest boski! *.* po raz kolejny wielbię moją kumpelę, która co chwila wysyła mi linka do coraz fajniejszych blogów... jestem zbyt leniwa, żeby sama szukać czegoś fajnego, a uwielbiam czytać takie rzeczy :)
    Wracając do tematu: przeczytałam całą historię jednym tchem, w kilka godzin. właściwie straciłam kontakt z rzeczywistością, tak bardzo się wkręciłam. z transu wyrwało mnie dopiero pikanie z facebooka, informujące o nowej wiadomości (muszę sobie zanotować, żeby ściszyć głośniki....) mało zawału nie dostałam O.O dobra, nie ważne, znów odchodzę od tematu... w każdym razie, cieszę się, że polski internet nie został jeszcze do końca owładnięty przez ośmioletnich pisarzy i da się jeszcze znaleźć coś tak zajebistego :D (bo inaczej się tego powiedzieć nie da) czekam na następny rozdział i ponieważ nie mam skrupułów ani wyczucia, to zareklamuję swojego bloga ;)
    http://ciasteczko-z-czekolada.blogspot.com/
    nie o Naruto, nie z historiami, jednak byłoby miło, gdybyś weszła i zostawiła po sobie jakiś ślad. z góry wielkie dzięki.
    ah... no i mój zapłon... (japoński... if you know what i mean... ;D ) NAJLEPSZEGO!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc kiedy można się spodziewać nowego rozdziału? :) Przeczytałam wszystkie i czekam na kolejny jak głupia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz żałuje że przeczytałam wszystkie ;/ Czytałam, czytałam, czytałam i WOW *.* zakochałam się, a potem nagle BUM! i nie ma kolejnych rozdziałów, oczywiście cię nie poganiam. Sama tego nie lubię :( Chodź chce cie uprzedzić że uzależniasz, na początku moją przyjaciółkę teraz mnie....; p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czepiam się, ale zaczynam się martwić..Czyżbyś miała bana na kompa?

    OdpowiedzUsuń
  16. I gdzie ten rozdział ? :c od tygodnia tu wchodze i zawsze mam nadzieje,że sobie coś poczytam a tu...... nic ;_;

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością na kontynuację tego wspaniałego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat ! (troszkę późno ^^) bardzo się ciesze, że odkryłam Twojego bloga jest naprawdę boski! XD Mam nadzieję, że nic złego się nie stało, bo nie widzę następnego rozdziału ;(
    Ale i tak nadal będę czekać na nexta z utęsknieniem ^.^



    UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 12 DNI!

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy