piątek, 17 października 2014

Konkurs na Blog Października 2014 - Madi prosi o pomoc


 Hej wszystkim!
Nie chciałam tutaj na początku nic pisać,
tym bardziej, że jeszcze nie skończyłam opowiadania,
ale mój drugi blog
(snk-with-madi-and-claudy.blogspot.com)
zakwalifikował się do konkursu na najlepszy blog października.
Byłabym niezmiernie wdzięczna,
gdybyście wzięli udział w sondzie i zagłosowali na ową stronę podaną powyżej : 3

Nie wszyscy tutaj są zapewne fanami Shingeki no Kyojin,
również nie wszyscy czytają mojego nowego bloga
i znają jego treść.
Gdybyście jednak chcieli wspomóc - byłabym naprawdę uradowana! : )
Prowadzenie tego bloga wiąże się z wielką ilością wspomnień
i to samo liczę w przypadku nowej strony.
Niesamowite byłoby więc,
gdyby jednym z nich było zyskanie wyższego miejsca w tym konkursie ^ ^

Sonda znajduje się tutaj:
Zaś o całym konkursie można przeczytać tutaj:

Za wszelką pomoc niezmiernie dziękuję!
Obiecuję tutaj powrócić - jeśli czas pozwoli - jak najszybciej.
Z pewnością nie będzie to trwało kolejnego roku : )

Pozdrawiam
Madeleine Evans


8 komentarzy:

  1. nie ma żadnego problemu :)

    i czekam aż powrocisz tu :)

    mysza715 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^ ^
      Jak napisałam niżej, mam zaplanowaną datę powrotu. Ale trochę pozmienia się w moim zamyśle tego opowiadania... powiedzmy, że więcej nakombinuję. Będzie składało się ono z dwóch części : 3 I coś mi się zdaje, że wyjdzie mimo wszystko krótsze... No trudno. Lepsze jest chyba 10 rozdziałów po 6 tyś słów, niż 30 po 1 - 2 tyś : )
      Pozdrawiam i do zobaczenia!
      Madi

      Usuń
  2. Jeju jak ja żałuję ze dopiero teraz znalazlam tego bloga.T.T
    O blogu mogę tylko powiedzieć ze jest świetny i bardzo sie go przyjemnie czyta. ;) Mam nadzeje ze kolejny rozdzialik pojawi sie niedlugo. Bylas tu nie cały miesiac temu więc widać ze wciasz pamietasz o tym blogu i swoich czytelnikach (przynajmniej mamtaka nadzieje xd). No to ja zycze weny i juz nie zawracam ci głowy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj nowa czytelniczko! : )
      Jeju, naprawdę niesamowicie się cieszę, widząc, że chociaż od dobrego roku czasu (a tak naprawdę sporo ponad) nie napisałam nic konkretnego na tym blogu, dalej ktoś tutaj wchodzi. Miło słyszeć, że podoba Ci się to, co pisałam : p
      Pamiętam o blogi i tym bardziej o czytelnikach xD I to jest taka moja kara chyba. Sumienie mnie dręczy. Przez około pół roku po zawieszeniu nie miałam odwagi w ogóle włączyć tej strony. Ale... wracam. Powoli i z uporem maniaka xD
      Powiem tylko tyle, że mam zaplanowaną datę powrotu. Do tego czasu mam zamiar skończyć pisać to opowiadanie... czy mi się uda? Kto to wie. Ostatnio piszę co raz częściej i więcej... w takim razie może mi się uda.
      Naprawdę dziękuję za komentarz : )
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie! ^ ^
      Madi

      Usuń
    2. To ja dziękuje, że ty odpisałaś na mój komentarz. Czekam na nowy rozdzialik :)

      Usuń
  3. Ja również zaglądam tu co jakiś czas, niecierpliwie czekam na ciąg dalszy opowiadania. Mam nadzieję, że niedługo coś tu wstawisz, bo Twoje fan-fiction czyta się przyjemnie i lekko, a historia jest naprawdę wciągająca.
    Życzę weny, weny i jeszcze raz weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętasz jeszcze o tym opowiadaniu? Bo ja nadal czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. :') Madi... Wracaj... Tęsknię... przeczytałam chyba ze 30 razy od początku... plz wróć... :<

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy