czwartek, 21 marca 2013

The Versatile Blogger Award x2

"Po­kojo­wa współpraca,
jest kluczem do sukcesu." 

The Versatile Blogger Award  

Image and video hosting by TinyPic
 

 Witam!
Tak więc, jak zapewne widzicie, zostałam nominowana. Tym razem nie jest to Liebster Award, lecz inna nagroda :3 Bardzo dziękuję 


- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
- nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów
Kilka faktów o Madeleine:
1. Nienawidzę pająków .__. Wytępić te koszmarki.
2. Bardzo bliski jest mi Naruto, ponieważ przez kilka lat również, tak jak on, miałam ciężko. Może nie byłam tak bardzo samotna, ale dobrze czuć się nie czułam. Okropny okres z życia, do którego nie lubię wracać.  

3. Według enneagramu 4w5 (polecam stronkę, zgadza się prawie wszystko ^^)

4. Jestem zazwyczaj optymistką, choć często tracę nerwy przy rodzinie.

5. Czasami potrafię zanudzić siebie i wszystkich wokół na śmierć, innym razem wręcz odwrotnie.

6. Na swój wiek jestem wyjątkowo niska, ale nie narzekam. 

7. Jestem jedyną w rodzinie, która wręcz uwielbia różnego rodzaju sporty.

Edit, kolejne siedem faktów:

1. Kocham brać udział w przedstawieniach, recytować wiersze, grać postacie, prowadzić i robiłam to już nie raz ;p Może pójdę na aktorstwo? xD

2. Dwa razy byłam bliska śmierci O.o I nie byłoby tego opowiadania ;p

3. Mam strasznie nadopiekuńczą mamę =.=

4. Koocham czekoladę <33 p="">
5. Kiedyś stwierdziłam, że nigdy niczego nie napiszę, a tym bardziej książki/opowiadania.. hehe :D

6. Wielbię jeździć na rolkach, choć kiedyś tego nienawidziłam :3

7.  Nigdy nie paliłam i nie zamierzam (tata palił, to jest naprawdę straszne, na szczęście już od kilku lat zaniechał tej czynności), narkotyki odpadają całkowicie, a jeśli chodzi o alkohol, to okazjonalnie :3 Prowadzę raczej zdrowy tryb życia ^^

Nominuję:
 
1. Dzięki tej miłości, nawet perspektywa własnej śmierci mnie już nie wystraszy
2. ShikaTema - Czy piasek i liść mogą się połączyć?
3. We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us
4. NaruHina - LoveStory
5. Zapisz co Ci w duszy gra, ukaż swe marzenia...
6. Miłość czyni z przyjaźni ofiarę magicznych dni
7. Życie Kushiny Uzumaki
8. Rodzina Namikaze
9. W Tobie też tkwi wola ognia.
10. Shikari Forever
11. Narutoblog
12. -
13. -
14. -
15. -

Tak ode mnie dodam, że przepraszam większość autorek powyższych blogów, za brak komentarzy z mojej strony. Jestem w trakcie czytania, bądź jeszcze nie skomentowałam waszych blogów. Powód? Jeśli ktoś jest bardzo ciekawy, mogę podesłać mu mój plan lekcji i grafik rzeczy, które robię później .__. Nie no, po porostu muszę się uczyć jeszcze jakiś czas, potem będzie z górki ^^ A potem znowu pod nią...

Jeszcze raz dziękuję za nominację i zapraszam w niedzielę na kolejny rozdział :3 (mam nadzieję, że zdążę go napisać xD)
                                                                          ~Madeleine Evans

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ależ proszę ;p Tak w ogóle, mam nadzieję, że niedługo skończę czytać wszystkie blogi i w końcu je pokomentuję ^^

      Usuń
  2. O Boże... Nominacja... Trudno, przeżyję!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dziękuje! Właśnie zabieram się za uzupełnianie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację :) Niestety ponownie nie chcę się na to pisać xD mam nadzieję, że mi wybaczysz, dzięki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem ;] Trochę roboty przy tym jest ^^

      Usuń
  5. Tak przy okazji to ja cię też nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy tak być może, ale dziękuję bardzo ;p Edytuję ten post i napiszę tu siedem faktów o mnie ;3

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, naprawdę. Powstrzymam tego lenia i chęć skończenia anime i opowiem co nieco o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam problemy z leniem.. nawet przez to wszystko powstają takie moje "komiksy", czy może raczej po prostu arty z udziałem "mnie" Wena i Lenia xD

      Usuń
  7. Ha ha ha ja też boje się pająków -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająki są okropne .__. Nie rozumiem, jak można je lubić xD

      Usuń
  8. Haha pająki......one są takie miluutkie .A co do czekolady mhmmmm...JEŚĆ JEŚĆ JEŚĆ!Też mam nadopiekuńczą mamę...
    Kataki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka:Pająki są takie milutkieeee (śmieję się wtedy histerycznie)
      Kataki

      Usuń
  9. Taaaaaaaaaaka jesteś kochana! Dziękuje ;3
    Coś czuję, że nasze mamy by się dogadały.. xD

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy