czwartek, 21 lutego 2013

Liebster Awadr - Pytania i odpowiedzi po raz trzeci

 Liebster Award

- Pytania i odpowiedzi po raz trzeci


Wow, to już trzeci raz, jak zostałam nominowana O.o Nie powiem, cieszę się i odpowiem na pytania, jak i zadam swoje (choć nie nominuję jedenastu blogów, tylko sporo mniej, bo po prostu niektóre już dostały swoje nominacje i nie mam kogo klepnąć .__.) Bardzo dziękuję Ani Jaros (Narutoblog) ;]

Zasady Liebster Award wymieniłam już w poprzednim wątku... zatem pytania i moje odpowiedzi na nie ;]



1. Twoje ulubione anime lub manga?
 ~Ulubione anime: na tę chwilę z shouenów "Naruto" (ogółem, nie dzieląc na serie), choć minimalnie wyprzedza "Soul Eater" (to anime zdecydowanie zostało zepsute filerami, a zakończenie po prostu je zniszczyło, ale mrużę na to oczy ^^ ). Inny gatunek? Another, wielbię *.* Manga? Hm... Stigmata. Nie jest jak wybitna, ale mi się spodobała ;]


2. Co pomaga ci na brak weny?
 ~ Chyba... nic .__. Może nie tyle nie mam weny i pomysłów (bo mam i to tak bardzo, że jestem pod nimi zakopana na jakieś dwa kilosy po ziemią =,=), lecz brak czasu sprawia, że nie mogę pisać. Z Wenem... no dobra, prowadzę z nim wojnę. Aktualnie jest zawieszenie broni (chyba spodobała mu się historia Minato i Kushiny) ale tylko czekać jak sobie pójdzie, a w zamian za siebie zostawi mi Lenia na kanapie -,- W sumie, abstrahując do pytania... Najlepszy sposób? Myślę, że po prostu wzięcie się do pisania sprawia, że Wen wraca ;p

3. Jakie pary lubisz z ,, Naruto"
~MinatoxKushina (kto by się spodziewał -.^?), ShikamaruxTemari, NarutoxHinata, ewentualnie (jak dobrze przedstawione) NarutoxSakura, ItachixSakura, hm.. no i mógłby być jeszcze SaixSakura. I to chyba na tyle z ulubionych ;p
 

4. Czy według ciebie rodzice Naruto powinni zginąć? (uzasadnij odpowiedź)
~ Wow, szykuje się wypracowanie O.o No tak... powiem szczerze. Tak. *Buczenie* Ale, ale, ale! Już się usprawiedliwiam. 
Dzięki temu, tej śmierci, jest coś, co kocham w tym anime. Ten smutek... ta samotność. Tylko w dwóch sytuacjach wzruszyłam się tak mocno, że miałam łzy w oczach. Śmierć Jiraiyi, oraz mojej ukochanej pary: Minato i Kushiny. Wiele razy też było mi smutno i tak dalej, ale to odczuwałam i dalej odczuwam najmocniej (choć wszystkie śmierci są ... no brakuje mi słowa =.= mniejsza, cieszyłabym się tylko z zakopania pod ziemią martwego, najlepiej zmasakrowanego przez Naruciaka, ciała Sasuke) Kiedy sobie myślę, że Naruto mógłby mieć tak szczęśliwe życie... aż mnie coś boli, naprawdę. Ale nie wyobrażam sobie tej historii z jego rodzicami. Oni musieli umrzeć, by to anime było takie, jakie jest, a jest świetne. Chyba trochę pokręciłam w tej wypowiedzi.. no trudno ^^

5. Ulubiony okres roku szkolnego.
~ Czerwiec, koniec maja. Zero sprawdzianów xD

6. Co sądzisz o anime?
~ Kocham *.* Raz, czy dwa, spotkałam się z naprawdę marnymi anime, ale... ale tak to nie mam nic do zarzucenia. Jest to moje hobby, uwielbiam je oglądać i robię to tak często, jak mogę. Co najlepsze, okazuje się, że z anime mam do czynienia od.. łojoj.. może z drugiej klasy podstawówki? I nie mówię tylko o Naruto, Shaman King'u i Obam Star Racers, co leciało w telewizji i oglądałam. Otóż w wieku... ośmiu(?) lat nie zasypiałam długo, a mój kochany tatuś oglądał program, na którym leciało anime, pt. "Hyper". Co prawda, to, czy anime takie jak "Paranoia Agent", czy "Elfen Lied" są odpowiednie dla takiego dziecka, to inna sprawa. Może coś mi w psychice pokręciły, może nie, czuję się świetnie xD Śmieszne jest, że dopiero w tym wieku (dokładnie od czerwca minionego roku) zaczęłam oglądać anime świadomie i dociera do mnie, co ja robiłam będąc małym dzieckiem... oraz jakie to cudowne.

7. Co jest leprze manga czy anime?
~Łojoj... xD Nie trawię filerów, zazwyczaj po prostu je omijam. Jednak kiedy czytam mangę, wręcz nie mogę się doczekać jej ekranizacji ;p W sumie.. i to i to ^^

8. Czy według ciebie musiało dojść do masakry klanu Uchiha?
~Gdyby rodzice Naruto żyli, nie. Ale tak to... myślę, że tak. Itachi podjął dobrą decyzję. Nigdy nie lubiłam Uchih'ów (prócz Mikoto, Obito za młodu i Itachiego), więc mi to w sumie na rękę ^^

9. Czy chcesz mieć kiedyś własną mangę lub anime?
~Anime? Mangę? Niee... to nie moja działka ;p Co prawda, nie próbowałam, ale myślę, że się do tego nie nadaję ^^

10. Jakie jest twoje hobby?
~ Pisanie, czytanie, M&A, rysowanie, sporty... um.. tak w skrócie ;]

11. Czy chciałbyś/abyś być postacią z anime? Jeśli tak dlaczego?
~ Hm.. może postacią nie chciałabym być, bo moje życie jest takim jednym wielkim anime ^^ Ale, co prawda, oddałabym wiele za życie w innym świecie, jako postać fantasy. Mogłabym być Nocnym Łowcą niczym z Darów Anioła, Dampirem z Akademii Wampirów, albo, przykładowo, shinobi z Naruto. Między innymi dlatego zaczęłam pisać. By móc choć na jakiś czas przenieść się do świata stworzonego tylko przeze mnie.



Chciałabym kogoś nominować... jednak nie znam tyle blogów :/ Następnym razem (o ile takowy będzie ^^) postaram się nominować inne blogi i kontynuować klepankę, tymczasowo nie mam hm... czasu... >.< 
                                                                   ~Madeleine Evans 

2 komentarze:

  1. dzięki za tak ciekawe odpowiedzi. nie mogę się doczekać siódmego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm,masz bardzo ciekawe ulubione A&M.W ogóle pisz,pisz 7 rozdział bo jak nie to wezmę patelni i...(scena zbyt drastyczna) i będzie OK ^^.No a tak na serio,to proszę to pisz!!!
    Kataki ^^

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy