niedziela, 10 lutego 2013

Liebster Award - kilka dodatkowych słów o Madi

Liebster Award

- kilka dodatkowych słów o Madi

 

Witam wszystkich. Na początku chciałabym bardzo podziękować za tysiąc wejść ^^ Jestem mile zaskoczona. Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałam się tego :3
A teraz do klepanki.

Już po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Award. Już raz typowałam swoich faworytów, więc pozwolę sobie nie robić tego ponownie. Bardzo dziękuję Marcie Anonim  za wybranie mojego bloga jako jednego z jedenastu. Zapraszam również do jej historii (Shikari Forever). Dodam jeszcze zasady Liebster Award: "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Oto pytania Marty i moje odpowiedzi ;]

1. Ulubione danie?

~ Szczerze powiedziawszy, nie mam swojego ulubionego dania. Jakoś nie potrafię się na nic zdecydować ^^


2.Ulubione Anime?

~ .__. Łojojoj.... na tę chwilę zdecydowanie Naruto i szybko się to nie zmieni, ale ciężko mi dokładnie powiedzieć... Bardzo spodobało mi się Elfen Lied, oraz Soul Eater. Pokochałam też Another. W sumie, to z każdej kategorii potrafię znaleźć coś, co jest numerem jeden, ale na tę chwilę nie mogę jakoś wyjść z fazy na Naruciaka :D


3. Kolor oczu?

~ Kolejne trudne pytanie xD Zazwyczaj mam zielone oczy z piwnymi obwódkami źrenic, ale czasem są one w kolorze pochmurnego nieba - niby błękitne, niby szare ^^


4. Masz jakieś zwierzę?Jeśli tak, to jakie?

~ Mam i to nie jedno :D Dwa psy (matka i córka, rasy white highland west terrier [niech ktoś spojrzy na TE zdjęcia i powie, że nie są kwaii xD) oraz jednego kota, również samiczkę .__. Kiedyś miałam kocura, ale jakiś czas temu biedaka potrącił samochód. Nie powiem, trochę czasu byłam w lekkim dołku... a teraz mój dom jest zdominowany przez płeć piękną ^^ 


5. Ulubiony przedmiot?

~ Hm... to zależy. Obijanie się? Polski, religia, informatyka, plastyka, hista i wos oraz niemiecki, z czego na humanistyce i sztuce, że tak to ujmę, mogę jeszcze czasem czegoś ciekawe się nauczyć, lub coś porobić. Jeśli chodzi o coś, co mnie szczerze interesuje, to fizyka, chemia i biologia :3


6. Jaki uprawiasz sport?

~ Szermierkę od kilku (bodajże pięciu) lat i lubię pływać, ale to już tak dla zabawy. Dokładnie, jestem szablistką :D


7. Ulubiony kolor?

~ Nie mam, raczej zależy to od mojego humoru. Dla mnie każda barwa ma coś w sobie i nie potrafię faworyzować tylko jednej ^^ Kiedyś kochałam niebieski, a później fioletowy. Teraz nie umiem stwierdzić jaki kolor najbardziej mi się podoba ;p


8. Ulubiona postać z Anime/Mangi?

~ Dużo ich, a każda za coś innego. Zdecydowanie Minato Namikaze - za całokształt xD Naruto i Maka Albarn (Soul Eater) - za determinację, to, że nie poddają się łatwo (a Uzumaki wcale, jakby nie patrzeć). Kushinę również tak jak Naruciaka, potrafi sobie poradzić w trudnej sytuacji. W sumie... to z anime tylko te postacie tak bardzo lubię, inne mnie za bardzo nie zachwyciły :3 Jeśli chodzi o mangę, to jeszcze nikt nie podbił mojego serca na tyle, by zamieszkał w nim na stałe, albo nawet na jakiś czas ^^


9. Hobby?

~ Powtórzę się: dużo tego xD Zdecydowanie pisanie (opowiadań i wierszy), czytanie książek, oglądanie anime i czytanie mangi, choć to drugie zdecydowanie rzadziej. Słuchanie muzyki, patrzenie się w przestrzeń i rozmyślanie o niczym, wszystkim i tak dalej. Mogłabym do tego zaliczyć to, że uwielbiam podróżować i spędzać czas ze znajomymi ^^


10. Gdzie byś chciał/a się wybrać?

~ Grecja, Chorwacja, Nowy York, Tokio, Londyn, Paryż, Włochy, Turcja, Egipt i jeszcze może jakieś wyspy ^^ Tia... W sumie, wystarczyłoby mi, gdybym mogła się przenieść do świata fantasy...


11. Jaką pore roku lubisz najbardziej?

~ Zdecydowanie lato. Kocham każdy okres w roku, ale po jakimś czasie zazwyczaj mi się nudzą, a lato dla mnie mogłoby trwać nieskończenie długo ;]

 

Kiedyś zostałam również nominowana przez akemi3 (zapraszam na jej bloga Akemi w Akatsuki) Oto jej pytania i moje odpowiedzi na nie:

1. Ulubiona postać z "Naruto"?

~ Minato Namikaze 

2. Ulubione danie? 

~ Nie mam ulubionego dania. Jakoś tak.. nie potrafię się zdecydować na jedną potrawę ^^

3. Jaką muzykę lubisz?

~Zdecydowanie rock. Nie mam ulubionego hm.. podgatunku.

4. Jaki sport uprawiasz?

~ Szermierkę.

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?

~ W tym momencie.. wydać własną książkę ;]

6. Jakie masz zdanie o swoim blogu? (lubisz go, czy też nie)

~ Lubię, może nie jest idealny, ale lubię go i będę się nim opiekować ^^

7. Gdybyś mógł/mogła to co byś zmienił/a w sobie?

~ Wyrzuciłabym lenia za drzwi. No, z tym walczę więc tak inaczej... hm... może chciałabym być wyższa. Tak, to by się przydało .__.

8. Czytasz opowiadania typu yaoi, yuri i hentai?

~ Zazwyczaj nie, jeśli chodzi o yaoi, to tylko jednego znajomego, ale też wolę jak pisze on shouen-ai, yuri jeszcze nie dotknęłam i nie zamierzam, a hentai... jeśli jest to część opowiadania, to tak, jak nie, to nie mam po co. Nie czuję tego, nie znając charakterów bohaterów i tak dalej ;] Zresztą, kocham romantyzm. Jego brak w takich scenach skreśla dla mnie opowiadanie, a przynajmniej tę jego część.

9. Jaki paring z ‘Naruto” najbardziej lubisz?

~ MinaKushi, kto by się spodziewał? :D

10. Czy Twoi znajomi czytają Twojego bloga?

~ Mhm, przyjaciółka. Zagląda od czasu do czasu ^^

11. Co Cię inspiruje?

~ Wiele rzeczy. Czasami wzoruję się na postaciach fikcyjnych (np, on dał radę, to ja też się nie poddam), do pisania zainspirowali mnie moi ulubieni autorzy, którzy na początku mnie do tego zniechęcali. Wmówiłam sobie, że nigdy nie będę tak dobra jak oni, ale w pewnym momencie, zmieniłam zdanie. Stwierdziłam, że chcę im dorównać ^^ Inspiracją dla mnie są wspomnienia, przyjaciele. Przez tych drugich w ogóle zaczęłam publikować swoje prace w internecie, nawiasem mówiąc ;]

No... to by było na tyle ^^ Jeśli ktoś chciałby się czegoś jeszcze o mnie dowiedzieć, to bez problemu możecie pytać. Zapraszam do zakładki "O autorce" gdzie właśnie możecie zostawiać swoje pytania, jeśli takowe są :3 
Dziękuję za nominacje i pozdrawiam.
                                                                            ~Madeleine Evans

1 komentarz:

  1. Fajnie że odpowiedziałaś! Pytania nie są oryginalne, ale pomysłu nie miałam!!!!! Napisz kolejny rozdział szybko!

    OdpowiedzUsuń

Piszę -> Publikuję -> Czytam -> Komentuję -> Motywuję
Może po mnie widać, może nie, ale z komentarzy cieszę się jak głupia. Widzę wtenczas, że ktoś docenia mnie i moją pracę, no i oczywiście wiem dla kogo piszę. Proszę, czytasz - skomentuj. Postaram odwdzięczyć się tym samym ;]

Jounini Konohy